گزارش تصویری نمایشگاه آثار شهروز صدر فرزانه تحت عنوان "روز گمشده ها "

نمایشگاه آثار شهروز صدر فرزانه تحت عنوان "روز گمشده ها " شب گذشته ، جمعه بیست و پنجم تیر ماه در گالری شیرین گشایش یافت.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است :

روز گمشدهها

انگارهمه چیز خوب بود. خرس برای خودش میرقصید. آب چیلک زیر یک نیلوفر آبی ، برای خودش چرت میزد. روباه برای خودش مطربی میکرد.فیل قلندر برای خودش هو هو میکرد. قوچ کوهی برای خودش میچرید. دارکوب برای خودش...

اما هیچکدام نمیدانستند که یک چیز گم شده. روزها میگذشت. تا اینکه یک روز شیر خشمگین شد. فریاد کشید: «یک چیزی گم شده. اما نمیدانم چه چیزی!»

بقیه هم این را احساس میکردند. گربهی خالخالی تا این را شنید؛ یواشکی فرار کرد. مبادا که گم شدن آن چیزگردن او بیفتد. بقیه اما، شروع کردند به گشتن.

لای بوته ها، توی آب اقیانوسها، وسط جنگلهای افرا، دشت سوسکهای عشقباز، روی برجهای بلند، زیر صخرههای سیاه...

آنها گشتند و گشتند. تا به یک شهر شلوغ و یک خیابان شلوغ رسیدند. همه خسته بودند. همگی، زیر یک سقف شیرین توی همان خیابان شلوغ جمع شدند. هیچکس چیزی پیدا نکرده بود. اما واقعا همه چیز خوب بود. شیر میخندید. روباه میخواند. خرس میرقصید. فیل میچرخید. همه شاد بودند. دیگر کسی احساس نمیکرد چیزی گم شده باشد. آنها زیر سقف شیرین ماندند. و به آن چیزی که گم شده بود فکر کردند.

به گزارش گالری آنلاین این نمایشگاه تا ششم مرداد ماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان میتوانند شنبه تا پنج شنبه از ساعت 11 تا 19 و روز های جمعه از ساعت 16 تا 20 به آدرس کریخان زند ، خیابان سنایی ، کوچه 13 ، شماره 5، گالری شیرین مراجعه نمایند.

logo-samandehi